Popular Post

Posted by : admin 27 Disember 2011


Azam taun baru? haha sebenanye dari dlu aku x pnah pasang azam pon..aku cume berharap dan berdoa tahun2 yg akan dtang, hidop aku lebih baik dan terurus..Insya Allah.. kalo ikotkang aku skang bru je bnti kerja (jobless)so aku nk cri kerja yang lebih bagus dri yang dulu..kalo ikutkan memang nk kerja govmen tp tula rezeki memasing..ade la pi apply sini sana tp stakat ni blom dpt..yg blom berkenan di ati pon ade hehe.. akhir2 ni smangat aku nk melukis da dtg balik..kalau ikutkan sblum2 ni jarang ar aku nak melukis pernah aku wat artwork 2 tiga ketul jer dalam setaun... Insya Allah aku akan teruskan melukis. papepon berharap tahun 2012 ni lebih baik dari yg sebelum ni... Sblom 2011 menutup tirai aku nak ucapkan terimakasih banyak2 pade semua yg terlibat yang banyak menolong aku sepanjang pejalanan idup aku..Alhamdulillah aku masih bernafas sampai sekarang walau pon perut dah makin buncit (tu tanda gembira tu haha)..semuanye anugerah dari tuhan Alhamdulillah..

p/s : camni ar kan tulis artikel kat blog (maklomla...baru g ni dalam dunia blog ni :p)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Ohsem Sham Canggih - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -