Popular Post

Posted by : admin 5 Ogos 2012




Salam ramadhan sumer..hihi.. Aku sebenarnye tak boleh nak tidur n.. Jam pun menunjukkan kol 1.35am.. tapi dok atas katil beguling sini berguling sana xdapat tidur.. hmm so dari dok tecongok je atas katil tu aku teringat la plak nak posting sesuatu kat blog ni..tapi nak posting pasai apa jer?? haha aku pon bkan de cite menarik nk story pun...ah hentam sajalah kiki..

Haha..Entry kali ni aku post gmbo2 henpon.. dan ofkosla henpon aku.. so pade yang x minat pasal henpon leh ler tinggalkan entry ni hehe sebab untuk pngetahuan korang2 yang x knal Sham Canggeyh ni, die ni memang la giler gatjet henpon...kiki. Btol..x cayer?? tanye la dari segi teknikal sumer aku tau.. skrin la..prosessor la ram la...ape2 la.. hp ni generation ke braper.. hahaha..

Cite skit tentang henpon aku la kan. Aku pkai Xperia Neo V (gmbar hp belah kiri). aku memang minat kat bran sony walaupun spec die x braper ngancam tapi ok la gak.. aku lebih prefer design sony dari brand yang lelain..tatau ler napa kan..HTC minat gak tp mahal.Aku ni lom le mampu nak pkai yang mahal2.. bagi aku sony paling okey dari segi harga yang berbaloi terhadap spec dan design.. 

Tapi aku bkan le nak cite panjang pasal hp aku yang x seberaper ni haha... memang la Neo V aku ni murah je pon...aku angkat Febuari 2012 ngan rege RM800 skang dah drop RM6++... memang murah ngan la ngan spec CPU 1ghz Qualcomm Snapdragon + Ram 512MB.. ni spec taun lepas ni..skang hp nye spec atleast dual core..

Haha orang lain da pkai quad-core One x ngan GS3..aku stil lagi pkai single core..

haish..aku bkan nak cite panjang pasai hp aku ni sebenarnye..tapi dah terpanjang lak citernye kan...wakaka..
Sebenanye aku nak share story yang ari semalam patutnye aku nak tuko ler silicon cse Neo V aku nih.dah buruk bebeno ghopenye haha..tengok je lar kat bwah ni dah kuning2 cokelet cam *aik jer wahaha... Akak aku pon da sound suh tuko sebab die geli dah nengok nyer..kiki~

Tu arh..konon nye semalam nak g ler pasar malam ganti silicon case baru..tapi malas tak bkesempatan lak..hmmm..biler la agaknye dapat tuko yang baru..padahal silicon case ni murah jer kot 10hengget jer...
tapi kalau ade sesaper nak sponser dialu2 kan sangat la~









Neo V aku neh tepakse pkai silicon case sebab body dier full glossy ngan Chrome bhagian side.. jadi kalo tercalar skit memang ler sangat tak lawo.. tapi kalo tak pkai silicone case baru la nmpak kelawaan hp ni tp nak wat camner.. cam wanita juga la.. lawa2 mane pon kne tutup aurat gak kan.. camtu ler juga hp aku wahaha...

Kalo korang minat gejet2 ni leh la story kat aku..pasti aku sangat suke mmbacenyer k :D

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Ohsem Sham Canggih - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -