Popular Post

Posted by : admin 28 Ogos 2012

Assalamualaikum...

Yeah..Ohsemmmnye raya.. sminggu lebih tak update pape..raye sakan le katekan kih2.. So Minggu ni tentu ler ramai yang suda start bekerja eyh. Oosemm!! hehe aku? aku pula nak ngecat rumah! haha yes.. dah lepas raya baru nak cat rumah lorh!... Ni sume idea akak aku ler.. sebenarnye before raye aritu dah cat da. tapi just ruang tamu jer.. pastu silap aku ler pi beli cat yang brend bese2..so hasilnye ta memuaskan ati lah. wallaw pun warnanye ok jer..x buruk keh!.(sebab aku pndai ngecat lorhh kiki)..  So dan juge sebab akak aku ni baik ati nark support tong cat yang bergelen2.. maka kami pon sependapat na cat sumer indoor rumah kami hehe.. xpe ler dah lepas raya pon ape salah nye.. raye aji t tayah cat gi.. Orait.. 

So tanak ler cat murah2 g ekk.. trus pi bli Cap Nippon nyer.. tau dah Nippon ni memang cun pnyer.. tapi ratus2 suda pasti.. haha trus pilih satin glos! kasi tambah tambah cantik gih! taper.. pasal aku ngan akak aku yang ngecat.so tayah ler nk ngupah org lain.. bkan sume orang leh ngecat ok! kiki.. :P

So Ini ler hasil nyer.. waner cokelet cream... ta nmpak sngat dlm gambo ni.. kalo tngok tol2 cantikkk.. btol ta tipu punyer..kikiki. Ni le rumah aku.. besepah2.. kalo ade budak kecik kat rumah memang camtu :D

* jiwa ku yang symphonic power metal akhirnya tumpas jua ke lagu ainan tasneem :P


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Ohsem Sham Canggih - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -