Popular Post

Posted by : admin 28 Ogos 2012

Assalamualaikum.. Selamat hari raye..yep.. kite masih lagi dalam bulan syawal kan.. Mood raye pon masih g membara kiki.. Minggu2 camni pon masih yang beraya dan buat open house tol tak...

Teringat soklan2 cepu mas yang selalu ditanya time raya... ah semua orang mesti ade punye soklan cepumas kannn.. Haha kalo aku da tentunyer lah :

"Ko bile nak kawennn. Sham?"

Arghhhh.. kalo soklan dituju kepada ku yang itu.. memang terpaku termanggu tersenget2 le mulut ku nak menjawabnyer.aduyai...  ada apaan menanya soklan sebegitu sih??!.. Memang la. sebab sume kawan2 ko da kawin la Shammm! adeyh.. maka aku pon jawab la..

" Esok aku kawin la.." <---salu aku loyar buruk camni jer kiki..:P

takpun cam gini :

" Ko de calun ntok aku ker??? hahaha" Yess! balas dendam lik..

Tapi kan lom de jodoh na wat camner... kannnnn.. bkan pe sebenanye bnyak reason aku nih ta carik2 calun.. becinta da besilih ganti.. bejurai2 ayo mate dah bnyak kali.. tapi bile pasal jodoh bkan memain, btol tak.? bnyak nak kene pikir. lagi pon aku buruk, tak beduit...tade sape hendak!. :D

Nenek aku pesan 1st raye ritu.

"Carik dekat2..jage emak tuh, jangan cari yang jauh2 cam saipul(abg aku)"... 

Err.. Ok nenek jgan risau! Ni Chuck Norris la nekkk..kikiki :) <--sambil tabik hntak kaki

* Pic atas tu raye taun lepas. taun ni aku ta begambo pun raye.. aku raye sederhane jer..
* owhyeah.. Pic tu juga gambo aku k.. pertama kali di belog ini.. salunye asik cencord je kan ngan kotak robot kikiki.. :) Ohsemmmmm!




{ 2 comments... read them below or Comment }

  1. chuck norris konon hahahaha

    BalasPadam
  2. hahaha..ni la soalan paling femes tuk yang bujang tang..tang kan huhu

    BalasPadam

- Copyright © Ohsem Sham Canggih - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -