Popular Post

Posted by : admin 13 September 2012


Yahoo messenger atau YM ni salah satu tempat berchatting la kan. Ade aper aku nak cite pasal YM kat entry kali ini??? hahaha...

Sebenarnye tak de ape pon. Just cume nak story tentang YM ni yang rasenye amat ler populer dalam tahun 00-an (2004-2009). tapi skang masih popular. Cume aku je yang dah ta main skang YM ni haha.. mase study dlu memang le hari2 on9 ym... rasenye orang2 muda la yang bnyak gune YM ni... Macam aku dah level dewasa leh juga dipanggil bapak orang (yeke??) ni kekadang aku on9 gak tapi tak selalu.

Aku bukak nak tengok je sape on9 kot2 de member lame haha...kannnn..pastu logout balik... Walau pun YM ni da lame de kat dalam kompite aku. tapi bile check list member2 ym kebanyakannya offline, diorang pun dah xmain dah YM ni...

 Ym ni jugak antara tempat aku hilangkan boring g chatting n dapat ramai kawan laa.. mase student dlu sronok la chating2 ghatering, tuko2 ID... wakakaka2...

Selain YM bnyak lagi yang sepesen camni, MSN, E buddy...mcm2 lagi kan... Tapi kalo korang rase nak bekawan ngan aku sembang kat YM ke tinggalkan la ID YM korang tu kat bwah ni ek.. Insya Allah aku add lerrr k..

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Ohsem Sham Canggih - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -