Popular Post

Posted by : admin 18 Disember 2012


Hayoooo aiiiii... lame giler x update blog. malam ni baru la terasa nak update lak heheh... Nak cite aper?
Huhuh ni ha baru dapat surat panggilan temuduga spa bulan lepas
Die tulih kat ctu jawatan pembantu pembangunan masyarakat. gred 17... dalam taun ni jer 2 kali seh dapat temuduga jawatan yg sama ni.. memula bulan 5 aritu.. x pegi, kali ni bulan 11 lak pegi je la..
Pasal per? sebab bulan 10 aritu da brenti kije hoho...bleh la pegi spa ni amik pngalaman! entah dapat entah tak la.. kalo dapat aku suka (rasanya). sebab apa? baca bwah.

Lagi 2 ari jer nak inteviewnye... nevess????? hahahah! aku rase x kot..lagipon dah berapa ratus kali dah eksperien menghadiri temuduga..cam teruja ade gak. tapi yg gomen nye baru 1st time ni nak pegi.. cam riak la plak kan.. tapi xde ar.. tah memang x rase nebes ape pun. tapi aku ske ar rase camni so nanti xler tergugup2 nak becakap time nteview..mudah2-an nanti berjalan lancar la. ape2 pon dari minggu lpas da stat prepare la ape yg patut.. potostet itu ini, mlm ni wat research sket kat tenet.. tinggal nk wat resume ngan prepare baju jer. jap gi buat.. nak men tenet dlu..

tengok gred s17 ni level SPM jer..tapi aku pnyer kelulusan lebih spm daa.... knape mintak spm ek?? haaaa nak wat camner kelulusan aku ni pon x braper meluas la jwatanya dalam sektor govemen.. dah tu jawatan bergred setara kelulusan aku pon jarang2 bukak. rasenye sejak aku apply 3 taun dlu x pernah dipanggil2 interview pon...haaaa. gred apa? gred B27, B41... kekadang rase geram lak .tapi aku kerja x kesah sngat la gaji. janji ckop wat simpan skit ngan sara idup dah ok dah.....argh lagi pon dlu pnah gaji 2 ribu bleh tacukop, pastu bile gaji 5-7 ratus bleh plak menyimpan berbulan2 hahaha..ape daa..aduyai... haha (takper2..nmpak la makin maju manage perbelanjaan kannnn ngee...)

tp keje s17 ni cam best jer.. pembantu pembangunan masyarakat (hasil research darik internet). lagipon menyumbang kepada masyarakat.. bantu orang2, anak2 yatim, oku...best ni.. dpat pahale. market kite naik sket d akhirat.

hahak agak2 rabu nanti ape la soklan yg ditanye nye nanti ek.. sape2 de pngalaman berkaitan meh ler share2... bagi tips ke aper.. :D

Psssst : Inteview rabu pagi.. malam tu da set dlu tngok wayang citer hobbit.. haha.. x nak pikir sangat interview ni pun.. just rileks cam aku salu biase wat :P

{ 1 comments... read them below or add one }

  1. Salam.. so mcmana kputusan temuduga tu, dpt tak? Share la:-)

    BalasPadam

- Copyright © Ohsem Sham Canggih - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -