Popular Post

Posted by : admin 25 Februari 2013


haa.. da lame aku usyar2 ipmart ni tp tak pnah try beli barang g kat sini. Ape ipmart tu? ahaha.. ipart ni same je tmpat untuk shopping on9 macam lazada, hi shop dan sebagainya. cume ipart ni menawarkan barang2 komputer dan hp. Sesuai la untuk geek2 gadjet dan komputer..

So sebab aku memang tngah carik brang2 pc tp da pergi kedai tak jumpa2 yang aku cari maka aku pun try lah oder dri ipmart ni. memula takut2 jugak kne tipu ke ape kan. so sblum tu dah wat research kat google. kbnyakannye positif la.. So try la jugak nk tngk service die..

So aku wat kputusan nk oder wifi usb adapter. Aku buat oder tngah ari Rabu... hari Jumaat bru die send barang. Then pagi sabtu sampai kat rumah aku. 4 hari jugak prosesnye.. tp bagi aku okay la jugak servis nye sebba kite leh pilih courier ape yg kite nak. COD pun boleh. tp sbb aku duk luar lembah klang aku pilih poslaju je.

bagi aku ipmart ni okay gak sebb harga yg ditawarkan lebih murah berbanding di kedai2 pc area tmpat aku (kat loyat aku x tau :D)... sbgai contoh usb adapter ni kat kedai tmpat aku harganya RM48. Ade yang RM62 (kaw2 plak die mark up). kat ipmart ni RM37.80 jer... So kire okay lah and akan datang mungkin akan aku guna lagi service ipmart ni.

Lagi satu yang aku perasan harga2 smarphone kat sini pun agak murah berbanding dikedai.. dan yang bestnye bleh choice waranty ipmart (Ap) atau waranti original.

nak tngok ipmart? klik sini : www.ipmart.com.my

*Semalam p beli kat kedai usb adpter pci card kat kedai. faulty!!! demm..tau beli kat ipmart je.. haish!



{ 1 comments... read them below or add one }

  1. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://outbounddimalang.com/

    BalasPadam

- Copyright © Ohsem Sham Canggih - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -